Levering

Levering binnen Nederland:

De levertijd van je bestelling is meestal 2-5 werkdagen.

Levering naar het buitenland:
Kan ik mijn artikelen in het buitenland laten bezorgen?
Ja, dat kan. Voor sommige landen kunnen de verzendkosten echter erg hoog zijn.

Kan ik btw-vrij winkelen als ik in een niet-EU-land woon?
Ja, natuurlijk kan dat. Je moet je ervan bewust zijn dat er BTW en douanerechten kunnen worden geheven in het land waarnaar de artikelen worden verzonden. Wij zijn niet verantwoordelijk voor BTW en inklaring in het buitenland, dus dit is jouw verantwoordelijkheid.

VOEC in Noorwegen
We zijn geregistreerd met identificatienummer 2058103 als Pixiform, dus als je in Noorwegen woont en bij ons winkelt, kun je geld terugkrijgen van de Noorse Belastingdienst (Skatteetaten). Ons identificatienummer wordt elektronisch aan je bestelling gekoppeld en gebeurt automatisch.

Kan ik artikelen toevoegen aan de bestelling die ik zojuist heb geplaatst?
Ja en nee.
Helaas kunnen we geen producten aan je bestaande bestelling toevoegen die je al hebt geautoriseerd. Je kunt echter meteen een andere bestelling plaatsen en ons een e-mail sturen op contact@pixiform.nl of ons bellen op +45 88 44 71 60. Dit geeft ons de tijd om je bestellingen samen te verzenden. Het gaat echter snel in het magazijn, dus je
kunt er niet 100% zeker van zijn dat we je bestellingen samen kunnen versturen. Maar stuur ons alsjeblieft een e-mail.

Kan ik mijn bestelling annuleren?
In het magazijn zijn we bliksemsnel en we verpakken en verzenden elke werkdag. Stuur ons snel een e-mail op contact@pixiform.nl - en we zullen ons best doen om je bestelling te annuleren. Als we je pakket hebben verzonden, kun je het natuurlijk naar ons terugsturen.